niedziela, 2 czerwca 2013

Liebster Award

Bardzo dziękuję dziewczynom : WildChild09, Paulina C, Izie Tarnoś, Nateleenka_:D, Trampek, Maaniusia, Isabell Błaszczykowska, Andżelika16  za nominację do Liebster Award. ;)


Pytania od WildChild09
1. Jakie jest Twoje największe marzenie? 

2. Kim chcesz zostać w dorosłym życiu? 

3. Twój ulubiony przedmiot w szkole? 

4. Czy lubisz czytać moje blogi? Oceń je w skali 1-10 :) 

5. Czy uważasz się za osobę zadowoloną z życia? 

6. Czego najbardziej nie lubisz w sobie? 

7. Kiedy masz urodziny? 

8. Byłaś kiedyś za granicą? Jeżeli tak, to w jakim kraju? 

9. Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga? 

10. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?  

11. Kto jest Twoim ulubionym sportowcem? 
1. Pojechać do Dortmundu i obejrzeć mecz BVB na żywo.
2. Dziennikarz lub psycholog sportowy. 
3. Geografia, W-F
4. Uwielbiam  <3  10 :*
5. Zależy kiedy...
6. Trudno powiedzieć, może zbytniej nieufności.
7. 17 kwietnia.
8. Ukraina ;d
9. Zbyt duża wyobraźnia, której musiałam dać upust i myśli, że inni mogą to ja też spróbuję ;)
10. Spaghetti i sałatka gyros.
11. Marco Reus, Mario Goetze, Łukasz Piszczek, Roman Weidenfeller, Piotr Żyła <3


Pytania od Paulina C
1. Masz jakiś wzór do naśladowania?
2. Ulubiony klub i piłkarz?
3. Ulubiony cytat?
4. Jak masz na imię?
5. Z jakiego woj. jesteś?
6. Ile masz lat?
7. Byłaś już na jakimś meczu? Czyim?
8. Znienawidzony klub?
9. Plany na przyszłość?

1. Mam, Łukasz Piszczek - boiskowo, ale również w życiu codziennym.
2. Borussia Dortmund, Reus, Goetze, Piszczek, Weidenfeller.
3. "W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca."
4. Monika.
5. Mazowieckie.
6. 16
7. Pogoń Szczecin, tata zabrał mnie gdy miałam chyba 6 lat, także nic nie pamiętam ;d.
8. Bayern Monachium, Shalke 04.
9. Wyjechać do Dortmundu i móc oglądać mecze BVB na żywo.


Pytania od Iza Tarnoś
1.Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
2.Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
3.Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny ? 

4.Czego się boisz?
5.Jaki jest Twój ulubiony film?
6.Mogłabyś zarabiać (jeżeli byłoby to możliwe) pisząc opowiadania ?
7. Jakie jest Twoje ulubione miejsce na ziemi?
8.Gdyby w domu działaby Ci się krzywda zgłosiłabyś to gdzieś ?
9.Co dla Ciebie ma większą wartość ? Rodzina czy Przyjaciele .
10. Ulubieni sportowcy ?
11.Podobają Ci się moje opowiadania ? 


1. Cofnąć kilka wydarzeń. 
2. W Dortmundzie.
3. Zespołu nie mam, ale słucham Macklemore.
4. Tego, że opuszczą mnie bliscy mi ludzie.
5. Trzy metry nad niebem,  Now is good.
6. Tak, gdybym miała talent ;d
7. Nie mam, ale wierzę, że za kilka lat będzie nim Dortmund.
8. Myślę, że tak.
9. Trudno wybrać, ale rodzina zawsze jest blisko, nawet gdy nie jest kolorowo.
10. Marco Reus, Mario Goetze, Łukasz Piszczek, Roman Weidenfeller, Piotr Żyła ;d
11. Nie podobają. Kocham je i nie potrafię bez nich żyć ;*

 Pytania od Natalenkaa_:D
1. Dlaczego piszesz bloga?
2.Dla jakiej drużyny bije twoje serce ?
3.Jak masz na imię ?
4.Skąd jesteś ?
5.Co jest twoim największym marzeniem?
6.Kto jest twoim największym autorytetem ?
7.Kim chciałabyś być w przyszłości?
8.Największa wada, której w sobie nie lubisz?
9.Ulubiony sportowiec?
10.Co lubisz robić w wolnym czasie?
11.Ulubiony przedmiot w szkole?

1. Sprawia mi to przyjemność, wcześniej tylko czytałam, ale sama postanowiłam spróbować i mnie wciągnęło  ;).
2. Borussia  Dortmund <3.
3. Monika.
4. Mała miejscowość pod Warszawą.
5. Wyjechać do Dortmundu i zobaczyć mecz BVB na żywo.
6. Łukasz Piszczek.
7. Dziennikarz lub psycholog sportowy.
8. Wydaje mi się, że nieufność.
9. Marco Reus, Mario Goetze, Łukasz Piszczek, Roman Weidenfeller i Piotr Żyła ;d
10. Pisać, grać w piłkę i słuchać muzyki.
11. Geografia i W-F.


 Pytania od trampek:
1. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a?
2. Jakie 3 rzeczy byś zabrał/a na bezludną wyspę?
3. Jesteś osobą szaloną i kochasz być w centrum uwagi, czy jednak jesteś cichy/a i wolisz się nie wyróżniać?
4. Ulubiony piosenkarz lub piosenkarka?
5. Woda czy cola?
6. Smaki kwaśne czy słodkie?
7. Twoje największe marzenie?
8. Wiadomość, która zmieniła twoje życie, to...?
9. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
10. Śmierć kliniczna: Zdarza się, czy to jest tylko wymysł ludzi?
11. Ładniejszy zapach: skoszona trawa, marker, zgaszona zapałka?

1.Dortmund.
2.Telefon,  TV, by oglądać mecze BVB no i chyba prąd xd
3.Chyba wolę się nie wyróżniać.
4. Macklemore. 
5. Woda.
6.Trudno wybrać, może słodkie ;d.
7. Obejrzeć mecz BVB na żywo na SIP.
8. Śmierć bliskiej mi osoby.
9. Tak ;d.
10. Nie wiem, ale myślę, że to możliwe.
11. Skoszona trawa. 
 

Pytania od Maaniusia:
1.Jakiego sportowca uważasz za autorytet?
2.Co lubisz robić w wolnym czasie? 
3.Czym dla Ciebie jest piłka nożna?
4.Ulubiony zespół/artysta?
5.Podobają Ci się moje opowiadania?
6.Ulubieni sportowcy?;
7.Co dla Ciebie ma większą wartość?
8.Czego się boisz?
9.Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
10.Znienawidzony klub?   
11, Co zmieniła byś na świecie?
 
1.Łukasz Piszczek.
2.Grać w piłkę nożną i pisać.
3. Całym życiem.
4. Macklemore. 
5. Tak, ale szczerze przyznam, że do tej pory czytam tylko jedno, ale nadrobię to gdy skończy się horror zwany szkołą ;)
6. Marco Reus, Łukasz Piszczek, Mario Goetze, Roman Weidenfeller, Piotr Żyła ;d
7. Przyjaźń, rodzina.
8. Samotności.
9. Jest kilka takich rzeczy, na pewno cofnąć parę wydarzeń.
10. Bayern Monachium, Shalke 04.
11. Wszystko ;d Na pewno zrobiłabym coś, by świat był sprawiedliwszy.
 
 
Pytania od Isabell Błaszczykowska:
 1. Ile masz lat?
2. Jaki kolor lubisz najbardziej?
3. Ulubiony klub, polski, niemiecki i angielski
4. Ulubiony piłkarz?
5. Ulubiony trener?
6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
7. Ile masz rodzeństwa?
8. Rozmiar buta :3
9. Ulubione imię męskie i żeńskie?
10. Ulubiony film? serial?
11.  Ostatnia książka jaką przeczytałaś?
12. Kolor oczu?
13.  Ulubiony blog :D


1. 16.
2. Żółty i fioletowy.
3. Borussia Dortmund, Górnik, ang. nie mam ale jeśli już to Chelsea.
4. Łukasz Piszczek, Marco Reus, Mario Goetze, Roman Weidenfeller. 
5.Jurgen Klopp. 
6. Psycholog bądź dziennikarz sportowy.
7. 1 brata.
8. 37-38 to zależy ;d
9.Łukasz i Oliwia.
10. Now is good, Trzy metry nad niebem. 
11. Nostalgia Anioła. - Alice Sebold.
12. Zielone. 
13. Mam ich wiele, trudno wybrać ;)  
 
 

 Pytania od Andżelika16:
1.Jakiego sportowca uważasz za autorytet?
2.Ulubiony zespół/artysta.
3.Co lubisz robić w wolnym czasie?
4.Gdzie chciałbyś/chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
5.Od kiedy zaczęła się twoja przygoda z piłką nożną?
6.Kiedy się urodziłeś/urodziłaś?
7.Dlaczego zaczęłeś/zaczęłaś pisać opowiadanie?
8.Ulubione jedzenie?
9.Czego nie lubisz w ludziach?
10.Czy uważasz, że Leo Messi jest najlepszym piłkarzem obecnie?
11.Twoje wady i zalety. ( wymień przynajmniej 2 wady i 2 zalety )




1. Łukasz Piszczek.
2. Macklemore.
3. Grać w piłkę nożną, pisać opowiadania.
4. W Dortmundzie.
5. Od dziecka kochałam piłkę, ale miałam przerwę, wróciłam jakoś ok. 2 lata temu.
6. W kwietniu 1997.
7. Spodobały mi się opowiadania innych osób, a sama miałam wiele myśli w głowie i postanowiłam dać im upust.
8. Spaghetti, sałatka gyros.

9. Fałszywości.
10. Nie.
11. Wady: może lekka nieśmiałość i nieufność. A zalety - to nie mnie oceniać.


Blogi nominowane przeze mnie:

Moje pytania:

1. Czy jesteś szczęśliwą osobą?
2. Wierzysz w to, że marzenia się spełniają?
3. Lubisz czytać książki ? Jeśli tak to jaką ostatnio czytałaś?
4. Umiesz język niemiecki?
5. Masz rodzeństwo?
6. Ulubiony sportowiec?
7. Planujesz już przyszłość?
8. Interesujesz się piłką nożną? Jeśli tak to skąd wzięła się ta pasja?
9. Czytasz moje opowiadanie ? Lubisz je ?
Gdy odpowiecie to napiszcie ;)

 

8 komentarzy:

  1. ja również cię nominowałam, pytania znajdziesz na http://lenka-borussia-story.blogspot.com/2013/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. http://marco-kamila-bvb.blogspot.com/2013_02_01_archive.html Tutaj znajdziesz odpowiedzi.
    Dziękuje za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już odpowiedziałam :) Dziękuję za nominację ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Award :) Pytania są na blogu my-hard-love.blogspot.com w zakładce LIEBSTER AWARD :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Award. Pytanka są tu :
    http://zagubione-w-zyciu.blogspot.com/2013/06/liebster-award_3.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszne co nie? Odpowiedziałaś ze znienawidzony klub to między innymi Bayern Monachium a teraz Götze jest w nim :)

    OdpowiedzUsuń