wtorek, 16 kwietnia 2013

Przepraszam.

Przepraszam Was bardzo, ale przez najbliższy tydzień żaden rozdział się nie pojawi ;/. Od 23.04 mam egzaminy i naprawdę nie mam czasu by cokolwiek napisać. Muszę zawieść blog na ponad tydzień, ale obiecuję, że gdy będę już miała egzaminy za sobą to będę pisać i rozdziały będą się pojawiać już często ;).

Także zapraszam po 25-26 na nowy rozdział i  Wszystkim, którzy będą męczyć się z tym samym egzaminem co ja, życzę jak najlepszego napisania go i dostania się do wymarzonej szkoły.   ;)


Przepraszam i dziękuję za czytanie moich wypocin. <3

PS. Na drugim blogu w tym tygodniu też nie pojawi się żaden rozdział.

7 komentarzy:

  1. Nic się nie stało :)
    Życzę powodzenia w egzaminach, będę trzymała kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i dziękuje ;* hahah xd

    OdpowiedzUsuń
  4. postanowiłam dokładnie tak samo jak ty. :)
    tez bd się męczyć, życzę powodzenia. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dobrze <3 Też piszę i umieram +_+ Damy radę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też piszę te egzaminy :c
    Jakoś to tam będzie ;)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też piszę egzaminy !!
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń